Chago - Den ensamma alfahanen utan Vargflock

Han gör det igen. Han drogar allihopa. Utan att mena någonting illa förstör Han sin flock, igen. Denna gång var det inte ens meningen, det var ju bara brudens bror som skulle bli drogad.

-Det är så en vargflock fungerar. Man nöter på varandra men det finns en klar gräns som inte får överskridas.

Ni vargar där ute, kliv inte över den gränsen.

London calling to the underworld, come out come out every boy and girl.

Jag är ute, eller inne på McDonalds. Jag väntar på att min host Simon ska anlända, ska crasha hos honom nu när det regnar så pass. Regnet är väl något jag får räkna med i ressa tider, det är inte Vegas som för 17 månader sedan direkt, även om man önskade det.

Varg som man är...

Bloggen är igång igen, men nu är det en vargblogg.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0