vilket start

ligan finner en död ung man i ett badkar. dödsorsak troligen drunknat. men konstiga spår och ledtrådar finns på dödsplatsen. ett fall för grabbarna i navy cis?

mcgee:oh shit. han har legat i badet i max tolv timmar.

gibbs: killen kan ha drunknat, somnat eller fått hjärtfel men spåren här tyder på något annat.

dinozzo: härlig vattenskada...

senare under dagen då kroppen ligger på bänken i dr donald mallards obducentssal.

abby: spåren är inga spår, det är vattensamlingar som bildas på en sådan sliten heltäckningsmatta under den starka luftfuktighet som var, full värme på vattnet och vattenånga som bolmade genom hela rummet, inga spår på golvet alltså. *slarck* -slut på 1½ liters läsken.

dr donald mallard: grabben har inte blivit mördad. hans hjärnfrekvens visar att han innan dödfallet hade en s.k. rem två sömn. ingen panik finns när han dog. pojken somnade i badkaret, olyckligtvis.

så skulle ligan utrett min död om jag skulle somnat i badkaret. jag nickade till, phu, men inget mer. synd att de inte kunde fixade så att jag typ blev mördad med en luftinjektion eller drogad, aaah fan vad sköööönt! eller någonting annat, så skulle man få en feeet begravning av alla försäkringspengar, dålig fest då eller?!

haha vad fan pratar jag om?

grrr! abby din lille prutt. jag vet en kille som skulle passa dig alldeles perfekt. en smart kille som lite lite knäpp, lite sådär knäpp som du ser ut ibland, hans nya alias är fnatte, en mytomspunnen man... det är den 'enda' ledtråden du har att gå efter i finnandet av honom mohaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0