vilket avslut... nja

idag blev jag absolut inte äntligen klar med snabba cash. absolut inte! jag vill att det ska fortsätta så är det slut? vad i helvete. livet är över. livet är slut. jv är slut. eller? visst är inte fucka upp del två va? ska lätt läsa den, läsa alltså. inte ljudboka. fast det är jävligt skönt tho.
imorgon är jag ledig, wiho! så vad ska jag göra tro? jo ringa på det där jävla jobbet. men enligt mitt nuvarande jobbs stadgar så måste jag anmäla till min chef om jag har en bisyssla, och anser chefen att det påverkar jobbet så kan han tvinga mig välja. stort... eller? mer så tänkte jag åka och spana efter lite schyssta grejor... hehe. ni som känner mig och jv vet vad vi snackar om för grejor.

idag, lagomt bakis och sjukt hungrig. ja men maten var inte klar och jag fick inte igång spisen. hör du? fick inte igång spisen! haha, patetiskt. men jag orkade inte så jag la ner när jag märkte att det inte blev varmt. sen spelade jag match. omkring klockan 23:00 fick jag sms men då var jag redan innen på någon öl så... gjorde säsongens bottennapp iallafall. 4-8 i baken. sista matchen. phu...

note: igår köpte jag upp reahögen på statoil. mentos, och massa bubbelgum för bara 3 kr/st! rena rånet mot butiken! de var inte asgod dock...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0