three in a row

ännu en dag full av positiva aspekter? jobbintervjun jag var på gick till på följande; in på ringbolaget och träffar en hang-around polare från sätra jag bara snackar med om vi träffas på krogen. han stod vid ingången och hejade genast.

-ska du på intervjun?
ja det skuille jag ju så ja.
-fan vill du ha jobbet svarade han på lite cool blattebrytning.-
ja det ville jag ju så ja.
-ge mig ditt nummer så fixar jag det.
hans kollega som stod bredvid svarade genast; vadå? men ska inte på intervjun då?
-nej för fan, det är luuugnt.

och det fick han så kilade han iväg på möte som det var väldigt brottom till, jag tror att han har en högre position där på jobbet. hur som helst så ska jag på utbildning den femte april, alltså inte nu på måndag då jag är i barcelona utan måndagen därpå. fett! min första jobbintervju får helt enkelt vänta...

sedan begav jag mig till mallan en gång för alla! nu jävlar ska det sitta, balansrapporten och reslultaträkningen. och efter drygt tre timmar av stirrandes på siffror blandade av belopp och olika koder, tex 1920 kassa postgiro. nu är det klart iallafall. allt är klart! så jävla skönt. äntligen.

sedan begav jag mig till sandviken (och hynden) för att hämta ett presentkort från intersport och på hemvägen köpte jag mig en härlig datorväska. check it out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0