torsdagen den elfte av mars

fyra nätter känns i kroppen och att jag spelade match en timme före jobbet igår sätter även sina spår. men ikväll är det sista natten och i morgon jobbar jag inte natt utan från klockan 16-01, skönt som fan. så det är väl att sova till klockan 15 som gäller då kanske. hihi. natten som var var helt klart den jobbigase, trött som fan i kroppen bara.
i natt tänkte vi två jobba så in i helvete. en normal dag, klockan 07-16 med omkring tio arbetare så görs det (kanske) omkring 40-60 splitpunkter (servicepunkter) och vi har sagt jävlar anamma vi ska göra 40 stycken, på två under natten! så vi får se om vi lyckas men ska vi göra det är det fan i mig inge jävla slöhet!

igår spelades sista matchen i serien, derby mot runsten. vi vann matchen med 4-9. en match som vi förlorade skotten med 30-28, smo vanligt men att ändå knyta ihop säcken är aston-likt. vi slutade nu tvåa i serien, sju poäng efter seriesegraren och nio poäng ner till trean. sista två matcherna har jag äntligen varit fri från sjuka och vips så är det skitroligt igen! synd att serien är slut...

nej nu ska jag slita mig ut hörnet på soffan och dra på min sotarskjortan och glida ner på stan, jag ska hämta och lämna lite böcker, patient 67 nästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0