sista bussen hem efter en kebab med bröd hos tjuvsnålkebabjäveln

117 poäng och du är skyldig mig pengar! eller var det någon som satt emot? hur som helst var det på näbben, en strike och typ en åtta i sista omgången så där räddades jag. jag kan väl lägga till att kent orkar fjord kom strax efter mig och att karita alias ajolsson kom trea drygt en strike efter så de var en tuff serie!

igår var det goya, goya äger. massa brats och massa drinkar. jag tog en eller två drinkar, spillde även ut linus så den fick jag ju ersätta. men eftersom jag gäller en hel del folk, haha!, så behövde jag inte betala den. bartendern. han från hangloose vet ni? han jag och robban köpte mjölk av för att tagga igång ordentligt! ni vet? haha. sen så hittade jag en nummerbricka, mmh. men när jag skulle hämta den jackan så var det ju min. haha! fyfan vad bra.

just ja, ikväll jobbar jag. sex nätter på rad! lagom segt kan jag känna nu. jag jobbar alltså 22-06, börjar idag söndag och 'kliver' av på lördag morgon. wohoo... men det är skönt att jobba nätter också. ingen som bestämmer vad man ska göra, man lägger upp allting efter egen ro och jobbet går bättre och det blir mer gjort! sen får man ju sova ut också. hehe. så vi hörs väl omkring sex imorgon då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0