fredagsmys!

idag vaknade jag klockan 13:30 utan planer. utan någon tid att passa. fredag och jag kan göra vad jag vill. upp och hoppa, den vanliga rundan. kylskåpet och hälla upp ett glas mellanmjölk. klunk klunk klunk och glaset var tomt. aaaaah! vilken start på dagen. gettin dressed - for success, som gessle och marie frediksson blev miljonärer på. ut med tuva i årets soligaste, varmaste och finaste dag. här får ni svennebananer som semestrar i thailand och ni som rest snäppet värre, aussie. här, här mina vänner, här är sverige. det sverige som är det vackraste. en underbart solig vår- eller vinterdag som man helst ska sitta i hemlingbybacken och grilla, eller hoppa i snön som hynden!

mys i djupsnö!





jo, igår var jag till biblioteket tillslut. lånekort, klart. jag passade på att låna några talböcker, ja jag vet. men jag orkar inte läsa böcker. jag hade läst tre kapitel i snabba cash sen tröttnade jag, inte på boken utan på att bara läsa. lyssna går asbra ju, medan du kör eller vad som helst. just ja, hehe. snabba cash, den har jag på långtids lån av dig jens! det har lostnat två tre sidor men det löser vi... :D

jag lånade även flera lonely planet böcker. det är anledningen till att jag skaffade kortet efter att en kollega tipsat mig om lonely planets alla reseböcker. usa, new york och manhattan registrerades på mitt lånekort. allt för det lilla extra i kunskap innan man yrar runt som man ändå kommer att göra. det kommer bli så jävla grymt! sex böcker och fyra ljudböcker. stieg larssons män som hatar kvinnor och flickan som lekte med elden. jag står även först i kön på att låna boken patient 67 aka shutter island. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0