fredag den 13e eller tisdag den 16e?

en riktigt dålig dag. jobb som bara har krångla, eller föresten inte. men nu känns det så, bara massa jävla skit. jag har hållit på med samma sak hela dagen. två saker som inte fungerat som de ska, så jag har bytt och donat hela långa dagen. och sedan i slutändan så är det fel på styrningen till det som jag jobbat med, jaha? ja de var ju lätt. och extra roligt också. det som är extra roligt är att mitt jobb har sådan framförhållning till att utbilda oss (eller mig). jag frågar i tredje person, jag frågar rakt ut, jag berättar att jag är less på jobbet för jag inte får lära mig någonting nytt därför jag ska ut och resa, om det blir någonting av satt säga... vad är det som krävs? är det mig det är fel på då han och han och han och han får utbildning. det spelar ingen roll att det är hjärt och lung-räddning eller brandövning. utan det handlar mer om, jaha, mig då? jag har varit där i över tre år nu så det är väl för i helvete dags?  allt känns så jävla kuk. kuuuuuk.

nej ett jobb som telefonförsäljare vore någonting... hejdå alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0