en av sex

om två timmar är det dags för natt nummer ett. en av sex. jag är inte fullt så taggad som jag egentligen var. nätter är som sagt asbra. blod svett och tårar, i love it. men det där med sömnen blir fel, om man inte gör rätt vill säga. jag tänker vakna omkring klockan 13 tänkte jag. men nu i skrivande stund är jag ganska trött, så klockan 15 blir nog bättre. ja klockan 15 säger vi. sedan har jag inte några planer för morgondagen måndag. ingen träning heller. kanske ska man ta sig till gymmet och rehabträna axeln kanske? kankse... något som jag definitivt kommer att göra är att facebooka, spoifya, destination.sea och kanske skriva ett inlägg till här. jag blundar hårt nu för att tänka om det är någonting mer men nja. nje. nej det var bra så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0