c'ya in barcelona!

inatt bär det av till ljuvliga barcelona och underbaraste fredrika, nu får du inte vara utan mig längre. nu får du det ännu svårare att bli av med mig då jag stannar i åtta dagar! åtta dagar!!!

klockan 03:40 går tåget, ul (upplands länstrafik) regina  id.nr. 9032. jag har full koll på allting då jag jobbar med fanskapet. i fredagskväll så gjorde jag fordonsbesiktning på tåget till och med! den enda skada som finns på tåget är att dörrarna mellan vagnarna inte fungerar, so what? det går att göra allt som ska göras med det ändå. knack knack knack...

flyget går 06:40 och landar 10:15, så jag har tid att spela på, antingen tar jag taxi till tåget nu eller så får jag skjuts av någon av nattkollegorna. see you in barcelona!
imorgon kommer det en härlig överraskningsbild här! hehe. pouwsss!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0