bättre och bättre, närmare och närmare

vilken fantastisk dag det har varit idag! sol och dropp från taket, snacka om vårkänsla. this is(nt) england this is sweden. denna årstid älskar vi,  du med vill jag lova. hejdå vinter och välkommen sommaren. oh, tänk att ta fram motorcykeln eller att sätta på sommarfälgarna på bilen? wie! det har även varit en kanondag på jobbet. jag har visslat och varit så överlägset glad, pga ja... min lille mys - fredrika. jag är 'philadelphia - himmelskt gott' alltså så jävla kär! <3

idag har jag strosat runt själv och gjort massa roliga dvs nya saker. helt själv med massa nya saker. en sak jag gjorde var bland annat att kontrollera kyl- respektive värmesystemen. inget nytt för mig men att jobba själv och försöka med nya saker man inte provat förr. nya lösningar, sätt att köra värmen/kylan på och nya genvägar. inte för jag är den som hoppar från a till ö men vet man vilken väg man ska gå för att ändå göra det riktigt så är det så klart kanoners.

som sagt, en riktigt bra dag. nu blir det bara bättre, bättre och närmare och närmare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0