adam tensta me no say you cool!

tisdagen lider mot sitt slut och onsdag kryper allt närmare. imorgon onsdag, sovmorgon! fyfan vad skönt att få sova ut. jag börjar 16:00 så det är alldeles perfekt. det blir omkring elva timmar sömn jag får, mer kan jag nästan inte sova längre. inte i ett iallafall. jag tror jag sover jävligt oroligt. därför mitt immunförsvar är så dåligt, dvs varför jag är sjuk hela tiden. för att jag helt enkelt inte får den lugna sömn jag behöver. men den 13 mars(?), ska jag till doktorn på riktig provtagning, för att få på svart och vitt vad felet är. man är inte sjuk heeeela tiden.

innebandyn drar mot sitt slut, haha. men även den gör det. match på lördag mot redan klara seriesegraren surahammar, vi är redan klar tvåa som varken kan avancera uppåt eller neråt. träning tisdag och match mot tabelltrean runsten,derby. de två roligaste matcherna kvar och bara en träning och två matcher kvar av säsongen. sjuuukt. det gäller iallafall att ta dessa två matcher på allra bästa vis. jag är astaggad då jag inte haft den säsong jag hoppats på för detta hälsoproblem kan jag väl ändå säga?

så lite lite lite innebandy kvar och lite jobb kvar då det bara är sex veckor kvar till semester, livet leker just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0