Livin' the american dream.

idag har jag spenderat många timmar på google, allt från flygresor, hyrbil, got-to-see till blanketter för att få inträda i landet. det är massa att tänka på, men så är det ju vart man än åker. så bilden i ser är så klart usa. usa, landet där drömmar förverkligas, live the american dream. så det ser ut som att det blir dit jag beger mig. jag och min kära.

så vad sägs om att anlända i san fransisco, bila ner till los angeles och spana in alcatraz. gifta sig och bli aspackad och sno tysons tiger i las vegas. slå upp ett tält i crand canyon och älska till prärie vargarnas ylande. grr! köpa ett dagskort på walt disney world i orlando efter en veckas chillande på south beach och en fylletatuering i miami? någonstans på vägen åka igenom springfield och dricka massa duff. flyga till new york new youk, you gonna love it here". avnjuta en cream cheese bagel på en vit-rutigfilt i central park innan man går på en jättekonsert i madison square garden. vad kan tänkas om det? kan gå, kan gå.






fan vad jag vill dit, usa är lika stort för mig liksom som ullared är för palm.

-nej men nu äre sova som gällerå. Sovgott mina nätter och sov gott alla mina vänner.




Kommentarer
Postat av: palm

haha, ullared is the shit!!!!

2010-01-14 @ 10:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0