gääsp!

precis hemkommen från en skitmatch mot västerås. förlust med pinsamma 11-5. jag har aldrig släppt in så många mål i en match, inte ens på pojknivå. så det var itne alls för roligt. skotten 41-21 talar sigg tydliga språk vilka smo faktiskt var det bättre laget, precis vad även slutsiffrorna skrevs till. är det någon som har dött?-känsla på bussresan hem. som tur var satt jag och mysgrabbarna länsgt bak och pratade bajspartiklar och massa skit. ganska roligt faktiskt. men sug att vi förlorade...
hemkommen, minus 20 grader och askalashungrig. hem och lämna väskan för att ta med hunden ut att hämta pizza. på vägen hem med pizzapåsen så halkar man sönder! shlafs och jag ligger på rygg med pizzan upp och ner. warap! som tur var hade jag täckbyxor och täckjacka så jag slog mig inte. pizzan gick att äta fast den inte såg ut som en pizza "ska". jo förresten! haha. i bussen på hemvägen skickade vi sms till eniro 11800 -vi svarar på allt! så vi skickade massa sms.

Vad älskar Mats Henrik Andreas Lundin mest av allt?
- Andreas älskar sin flickvän och ostkrokar mest av allt. Ha en trevlig kväll.
haha! snacka om rätt, ni har fan svar på allt.  <3

kom på en annan sak som frågats på fyllan, tror det var linus som skickade.

Vad var kvällen drink när estonia förliste?
- Det fanns ingen kvällen drink på estonia när 852 personer dog...
haha! fyfan, snacka om surskalle men härlig fråga?! nja, men det var såklart kul då.
nu sitter jag bara i sängen och hoppas på att min kärlek ska logga in på msn, inte ostkrokarna då <3 snart är det onsdag, barcelona here I comes!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0