lättlurad jävel, yes I am.

årets skönaste helg.
onsdag kväll hämtade jag min universal studios stjärna på arlanda. hem och mys stod på tapeten...

fredag; buzz turnering med svärfar där jag och rika tog hem två av tre, skulle vart tre av tre om inte lille rika skulle sabbat allt. jaja! potatisgratäng och oxfilé med rödvinssås. det serverades även öl, cider och vin. jag drack bordsvatten med citron. sedan när klockan närmade sig 23 så tog jag med min lille räv ut på friåkningsbanan och åkte lite romantisk natt friåkning till nattmusik på p3. // fem av fem toasters.

lördagens välkommen till blåsningen lyder, jag läser direkt ut inkorg och ski (fick ett hyggligt random sms av palle).

läget grabben, utgång ikväll lr?
-haha tja! varför frågar du det, om du inte är hemma?!:D de är bra men är i karlstad på match. komemr hem vid midnatt. sj då? var är du:P
sitter på tåget från arlanda till gävle, jag e utvisad:). vann ni, förresten haru bokat usa resan än?
wtf? haha! jag komemr hem vid tolv matchen har itne börjat än. kan du fixa öl så kan vi fira när ja kommer hem:D
haha, gick du på den enkla:P jag sitter på hostlet i perth och dricker öl. ska inte störa mera.
jävla kuk!!! trodde ju på dig:D tänkte ringa robert.
haha, kuken kan du vara själv. jag har lite bonussaldo på telefon som jag vill bli av med lättlurade jävel!:D

vilket svin! snacka om blåst. men men vad skulle jag vänta mig?

match i karlstad. mer än åtta timmars bussresa, öh träsmak? plåster på såren så vann vi matchen trotts underlägre 7-6 med mindre än en minut kvar. 7-7 kom 19:08 om jag minns rätt, sedan 15 sekunder senare gör vi 7-8 som vi håller till mål. fyfan vilken vändning och känslorna var enorma! extra skönt då seriesegrarna surahammar förlorade igår, söndag, mot tabellfyran(?) hudik, som vi tar emot på lördag. surahammar tar emot de vi nästan förlorade emot, karlstadlaget hagfors... sedan hem till rich igen där jag var hela alla dessa dagar, för att mysa sista natten innan jag körde henne till flygplatsen för att vinka av henne mot sin nya hem- fast bortresa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0