and if you were a kiss, I know I'd be a hug. -tralla med då:D

helgen då? jag har inte gjort någonting speciellt förutom spelat match. det gick inte lika bra som jag hade trott, men vi vann iallafall. sedan var det inflyttningsfest hos malin som jag inte var allt för pepp till. men hur som helst så begav jag mig dit, nykter. du hörde rätt. jag åkte dit och var och hade faktiskt lite roligt ändå. inte för att festen var dålig, för de var massa folk där, men jag var inte alls sugen på fest. sedan drogs det ut på krogen, jag följde med mina tappra soldater till old saint's där vi tillslut fick plats i en soffa. det var så sjukt kallt där inne, dörrjäveln var ju fan öppen hela tiden. sedan lite drygt halv två så åke vi till frasses och käkade, kycklingburgare med sourcream and onionkrydda på stripsen fyfan vad gött!:D hehe, jag vet en som blev rejält med fullgubbe, eller fullkärring igår (johanna), sedan hem där jag somnade till inglorious bastards, blir nog till att se resterande del nu...

...och äntligen var helgen över! inte för att jag hatar helger eller för jag haft en riktig skithelg utan ju snabbare dagarna går desto snabbare kommer fredrika hem! snart är det bara bara två dagar kvar! <3







och gissa om jag har dåliga planer för veckan babe! tyvärr kan jag inte avslöja dem här, än. de publiceras när du sitter på flyget från varma barcelona till verkligen iiiskalla sverige. det kommer att bli sjukt bra iallafall! <3




Kommentarer
Postat av: Anonym

risig tjej, finast pojkvän!!! <3<3<3

älskar dig!

2010-01-11 @ 00:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0