check point!

då var det klart!

biljetten från stockholm arlanda - new york jfk, ligger hemma i skrivbordet och bara väntar på att datumet ska slå in. inresetillståndet är under granskning, svar väntas inom 48 timmar. internationellt körkort skickar jag iväg under dagen, då jag måste iväg och knäppa kort. så resan har nu officiellt startat. wiehaaew!

02 maj, 2010, 14:10, bye sweden.





igår, när jag köpte resan, köpte jag även resa till barcelona, el katalonia? göra la rambla osäker. osäker på la rambla kanske... men nu går varken resan från skavsta till girona, vilket den gjorde sist då jag flög med ryanair. nu åker jag från stockholm arlanda till barcelona. billigare och inte alls lika krångligt, hoppas jag då jag inte vart på barcelona airport. än. så en yes wee'kand sitter bra till nu när moder natur och våren äntligen hittat barcelona, sol och 24 grader här om dagen. hmmm, ett ord, fem bokstäver... WARAP!

03 feb, 2010, 06:40, bye sweden.





-men det är lång tid fram till dess. så det hinner nog bli en och annan barcelonatripp och kanske en och annan annan tripp? hehe. på återseende mina vänner.

check check...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0