återträff i vårbygård? nejnejnej.

idag gjorde jag min första backpackerresa, från rat till padre. inte den längsta biten men med innebandytrunken, en ryggsäck och datorväskan samt dryga 20 minus grader så var det varken dans på rosor eller att de sjönk som en järngrind. väl hemma, var jag kommer spendera många nätter är det bara jag och familjehunden tuva hemma. "one man. alone. fights for the country he loves". hehe, citat ur transformers: revenge of the fallen. nej men vi ligger här på min soffa som jag även ställt hit. tuva låg nyss och hade kanske en jättemysig sommardröm där hon sprang på en sommaräng (hon viftade på svansen).

imorgon är det match, första riktiga matchen på länge känns det som, kanske för att jag åter känner mig frisk(are). vi möter karlstad, vann förra mötet med 0-6 så jag hoppas jag får förtroendet igen. sedan på kvällen är det som ni vet inflyttningsfest hos malin, men jag är inte jättepepp på fest, som ni även vet. ni vet ju allt för tusan, ni kan väl ta den här bloggen? om inte det blir fest så ska jag till rat och spela tvspel. jag är helt klart med i matchen nu. behöver inte ta två röda kort per match nu längre. sedan på ssöndag ska jag sova för ajg är så trött efter denna arbetsvecka. på onsdag kommer tuttu hem!

här kommer några bilder iallafall.





Från detta så komemr jag alltid, att försöka, lägga upp en ellet två bilder.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0