sunday lovley sunday

äntligen helg! fyfan vad skönt när man vet att man gjort sitt och bara får åka hem och ta det hur lugnt man vill. ligga på soffan och zappa mellan 6an och mtv. hälla upp fetaste glaset mjölk och bara svepa. dansa framför spegeln i endast! haha, inget dansandes här inte.

min söndag, alla hjärtans dag, ska jag bara tillbringa hemma, like any other day. fast med gott samvete. lite av det bästa jag vet nu vore asmysigt, vinter picknick i skogen med varm choklad och massa godis och en iskall restaurang glasflaske coca! ostkrokar where are you? haha. det andra såklart.

nu är jag trött som fasiken så jag har seriösa planer på att sova. men först lite hjäterdags mys med fredrika <3 jag ska ju upp i tid imorgon också. min första s.k. jobbintervju. maffigt.
check her out<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0