one journey begins.

he love her so.
she wasn't ready gone long ago
he really want her to stay
she could wait to get away

and I am stuck in the middle!

-jag sitter hemma i sängen och ska snart sova någon timme innan jag beger mig. har varit hos mor och ätit tacos, hämtat lite kalsonger hos kusin, hämtat kläder hos annan kusin, hämtat bebis bankdosa och sitter nu och dubbel checkar mina bokningsuppgifter. check! pass. check! stasch på kontot. check! avresa tåg och flyg. check!

så nu ärdet väl dags att packa väskan i guess. så att man inte försover sig och glömmer hälften! då äre bara taxi raka spåret som gäller, så mycket tänker jag hinna med planet! när jag kommer fram tänker jag virra omkring fram till 15 tiden då lille slutar jobba. kanske möter upp henne med en och annan bukett vita liljor? <3

jag kommer hem på söndag så det märks inte ens att jag försvinner. dock missar jag robert och martins avresefest på lördag. de åker till thailand på måndag. jag kommer hem söndag. warap... njeeh.



Kommentarer
Postat av: Linnea

Vad kul!!!!!

2010-02-03 @ 11:31:15
URL: http://swordas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0