hårfön is the shit!

nu ska jag sova en stund innan det bär av till jobb. fjärde nattskiftet i rad nu. det börjar känns faktiskt. men ung och stark och med min frippa, så är det ingen fara. här är en av bilderna från barcelona jag aldrig vågare lägga upp. kanske skulle denna underbara bild stannat där den låg, i ett simpelt kameraminne utan att någon någonsin skulle lagt märke till.
mohah! just ja. 06.30 imorgon, 30 minuter efter jobbet har jag bokat in träning ju. bodypump på sats. juuust ja. jaja, får se om man orkar ta sig dit, hoppas! fan vad najs, eller jo, jag ska dit. fan vad skönt med lite träning! men månadskort kostar 499 kroner i månaden där så jag tänker bara gå på detta gratis tillfälle, men jag letar efter ett gym man kan hänga.
idag skickade jag in två (extra)jobbansökningar. so we'll see...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0