fredag numfer tolv af februari.

denna arbetsvecka är slut men jag har tagit åt mig att jobba extra lördag och söndag. så än är den inte slut, men jag resonerar som så att vad ska jag göra om jag inte jobbar. kan inte träna då jag är sjuk, jag gick inte på bodypumpen igår då jag fan inte va fresch för ett korvöre. ja, annars så går man väl ut och super? fast å andra sidan så har jag ju slutat med det. kan det vara därför denna förvirring råder? klockan är snart 20:00 och jag ligger fortfarande i sängen, fast jag har varit upp och käkat och badat badkat! oskar och malin kollar på film men jag vet inte om jag orkar ta mig till brynäs. sandström bor dock på andra sidan ån så det är ju ett alternativ, närmare till jobbet därifrån också, börjar klockan 07:00 så, gash.

nu är även det nya året registrerat på jobbet så lyssna på detta.
30 semesterdagar.
8 dagkonto dagar.
19 timmar kompledighet. (plus omkring 32 timmar då jag kneger extra i helgen).

fett nice va? så när jag kommer hem från us and a havar jag ändå 14 semesterdagar i nu läget alltså. det är fler dagar än jag hade räknat med så istället för en kortvisit till barcelona kan man nu åka så man är där i sju dagar utan dåligt samvete för den stora resan! fett nice va?

så nu blir det fan i mig destination.se, seat24.com, arlanda.se och gud vet vad dem heter. kvällen är räddad, jag ska fiska flygstol till katalonien!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0