cash is king

snacka om att jobba som ett as. från att jobbet öppnat till det att det stänger för dagen. idag har arbetssysslan varit under kategorin älgkrock. skador för omkring 300.000 kroner, fet jävla elk. men tackar för det då man tjänar omkring 300 kroner/timme denna arbetshelg, jag tar betalt istället för kompledigt. cash is king you know. samma visa kan väntas komma imorgon, alltså från start till mål. vi är färdiga med jobbet till 55% så då kan morgondagen bli en lång lång dag allt. blodsmetsdoft, glasfiberdamm, vatten som rinner längs ryggraden och tinnitus. värt!
igår kunde jag bara inte somna. låg hela natten och vred mig, jag somnade inte ens till alltså. sedan ringde klockan och powerwalk till jobbet. väl på jobbet tio minuter innan jag börjar så ser jag att skiftkollegan sitter där också. min granne! jag gick alltså typ en minut innan han gick u för att starta bilen. gash. men men, myspys att gå också, elva minus gött.

nu äre sova direkt så jag orkar upp imorgon.

note: ledsen för jag är sådan jävla hemma-istället-toffel mina vänner. men vafan.
(på måndag ska jag på arbetsintervju)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0