50 - 51 någongång

om exakt 50 dagar kommer robban och martin hem från asian. ja asian. och om 51 dagar börjar min semester. då blir det välkomstfest för de för att sedan åka ner till barcelona en vecka innan det bär av till stora äpplet.

en vecka har nu gått sedan jag var här sist. lille rika har ju varit hemma i veckan!<3 men bara frid och fröjd blev det inte då min vecka började med magsjuka aka matförgiftad. alps pizzeria, ingen vidare köttfärs... men annars har det varit mysigt. massage på dragongate, kina buffe och bio - shutter island med prinsessan och grodan popcorn menyn. mysfaktor sju av sju! 22 mars åker jag ner nästa gång så vi ses snart som fan lille fin! pyssss

idag körde jag henne till arlanda igen. alltid lika olusigt dårå. jag kunde dock trösta mig med att köpa en maxburgare jr, en junior då jag inte hade mer flis i böschen. jag tänkte mellanlanda i storvreta men då jag heller itne hade något batteri i mobilen så blev det inte av. 
imorgon är det en ny vecka. en vecka jag tror blir en bra vecka. en vecka jag ser fram emot. imorgon ska jag gå till jobbet, fan vad skönt att jobba imorgon känner jag, seriöst alltså. imorgon ska det bli kul på jobbet!

Kommentarer
Postat av: Anonym

saknar dig som fan bäb! <3

2010-03-01 @ 02:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0