10-02-16

årets första dag jag är hemma från jobbet för jag är sjuk, men jag tog ingen sjukdag då man förlorar typ 1000 kronor i karensdag så det blev kompledigt åtta timmar istället. skönt som fan att sova iallafall! mobilen på ljudlös så ingen, ingen som kunnat ringa och störa mig i min inte allt för djupa skönhetssömn. väl när jag vaknat var det den vanliga rundan. starta datan och ner i badkaret för att sedan käka någonting. rester aka potatismos, köttbullar och brunsås. inte den mest näringsrika måltiden men ja. snikade ju till mig gratis sallad på buddy´s senare så...

in på datan efter badet då och fel pinkod tre gånger till handelsbanken så spärr. fan också. så ner på banken för att beställa nytt och i samma veva in på club obsession och fina till luggen lite. så nu är den lite finare igen. för att imorgon är det en stor dag, sägs det iallafall...
men jag säger att lördag är den stora dagen denna vecka, månad och år. däru! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0