tik tok!

nine days til' breakdown! du ser rätt. nio, futtiga nio, arbetsdagar kvar till min semester börjar.  nio arbetsdagar och 26 dagar. jag minns när pär hade sin nedräkning på msn. 300... 200... 100... och nu är det jag som är där. jag jobbar alltså imorgon fredag, sedan jobbar jag tisdag till tisdagnatt. sedan är det sommarlov! helt sjukt.

på onsdagen, min första lediga dag, kommer robban hem från thailand. han kommer inte själv heller! jag vet vad du tänker där men har har martin med sig. got ya! han ringde eller sma mig faktiskt igår på kvällen. stackars behövde fylla på sitt comiq, och batman som man är så, ja batman - alltid att räkna med, fick han påfyllning!

imperfekt läge. igår bytte jag till sommardäck på min förra bil. jag ångrar att jag gjorde mig av med den! fan vad jävla fet jävla jävel. men men jag ska till us and live the american _____. yes, drömma kan man, men jag har sovit nog!

note: att palle skratte byxan a sig till brandlarminlägget förstod man. men något man inte förstår är arför han inte ska med till peace and love?! eller ska du?:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0