spring spring spring släpp hästarna fria!

ännu en underbar vårdag. jag har ingen exakt temperatur men när jag på jobbet sopade runt omkring huset i arbetskläder, var det varmt! riktigt varmt till och med, t-shirtväder helt klart. men så fort solen lämnar blir det genast kallt, det är samma med dessa vindar, inte att leka med. det är nog inte säsong för att bada på baksida i lillhuset iallafall, eller vad tror du agnes? haha, badkruka! inns du vad du skrek när du sprang upp nästan gråtandes ur vattnet? 'du är ju förfan full din jävel' skrek du jävla badkruka, haha! vilka tider...

snacka om att jag känner av hur nära det är nu. jag skulle inte säga ordet resfeber men det är lite planering kvar att göra, det är väl det som tynger mig. men det är väl även dags att boka peace biljetter?

Kommentarer
Postat av: palm

wtf haru fortfarande inte bokat peace'n'love tickets din sopa! ojojoj...vilka stunder. Minns du nar vi tog baten fran din baksida till Gavlestrand? :D

2010-04-15 @ 12:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0