påskluder

igår var det födelsedagskalas hemma hos malin nere i edsbro, en liten sväng utanför uppsala. ja hon kommer ju därifrån så därför hägrade festen där. jag och oskar tog bilen ner och vi var först av gästerna. sedan trappade antalet folk upp hela tiden, tillslut var vi nog en, tja, 20 stycken iallafall. malin, johanna, elin, jill, wulff, oskart och jag. sedan kom christian och hans vänner. ni vet christian som jag 'lånade' hans nya vita skor av en festkväll här i sätra för drygt ett år sedan? haha! skorna var ju svarta när jag lämnade tillbaka dem! han och hans vänner som varit med här i gävle någon gång så det var inte bara nykommlingar...

kvällen var helt suverän. gratis bål och lite gratis corona. sedan hade ju jag en halv liter smirnoff SPRIT med mig. du ser rätt, jag hade sprit. på en fest. jag söp på sprit alltså. och det spårade inte ens, wtf? fel på vinet eller mig feler sitter i? jag hade för mig att sprit var den klaraste vägen till däck. men icke. jag drack min halv liter och sedan stal, hehe, jag till mig några glas vin. viiiiiiin. tog mig även några cigg ute under infavärmen, myselimyshost!

kvällen var awsome. hemmafest hela kvällen, inte direkt så man satte sig i en taxi de fem milen in till staden. men det behövdes inte ens för det var så jävla kul. helt sjukt vilken bra fest det var, tack mallan för jag fick bjudas med! vi grillade, drack bål, och spelade massa spel. ett av spelen gick bla ut på att en person skulle fråga de andra helt random frågor för att få ett svar som knyter sig till de andra. så jävla roligt var det! jag som lärde mig spelet fick självklart den svåraste, alltså det tog längst tid för mig att komma på vad det var för gemensamt de pratat om. svaret var typ 'att man skulle svara i form av den som satt före en' och det fattade jag ta mig fan inte. jag ställde kanske inte de smartaste frågorna heller. blivande klassikern är nog; 'skiner solen över mig?' wtf?! jaha, det var ju en bra fråga men jag frrågade alla i ringen och alla lutade sig kontigt över varandra men jag förstod ingenting. fett roligt iallafall.

sedan när spriten tog slut så blev det typ dance-battle på vardagsrumsgolvet. ja goch christian som bjöd på diverse danser, breakdance och limbo eller lambo eller vad det heter. hehe. fett roligt. jv dök aldrig upp och det var heller ingen som tycks spårat av allt charlie som flödade! sängdags omkring 04-06 någon gång. soffdags alltså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0