el clasico, real madrid - lionel messi!

igår blev det en fantastiskt fin eftermiddag efter en morgon av dis och dagg. trotts att kylan som låg omkring 4 grader så var det verkligen asfint väder. jag åkte förbi morsan och lånade eller hämtade upp morsan, och hennes bil, det var ett härligt återförenande. att få trycka på den ömma gaasen igen på s6an, gash. miss you so <3 haha.

även igår blev det två sexpack folknäsor. jag och oskar satt bänkade inför el clasico, yes ni ser rätt. jag och oskar kollade på fotboll. barcelona vann som väntat enligt mig då de som jag också sagt,  världens bästa lag. sedan somnade vi framför tvn till tom hanks och rädda menige ryan.

nu är det exakt tre veckor till jag lämnar för usa. tik tok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0