biip biip biip

kanske årets händelse på jobbet inträffade igår innan jag åkte till uppsala. jag ensam i duschrummet, duschandes i skållhett vatten och bastun maxad till klimax. och vad är det som händer? jo, brandlarmet går! vad i helvete. först hörde jag bara pip men uppfattade inte var det var förens efter ett tag. jag hörde hur branddörrarna nere på verkstaden slogs igen, och det är inte några små dörrar. efter någon minuts tjutande så anländer brandkåren, rökdykarna nästan stormar duschrummet där jag är, ensam, naken och med världens flaggstång. haha nej ingen flaggstång haha. falskt alarm och värsta händelsen.

är det här det brinner?
-öhm, njää. jag bastar:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0