alone in the tågvärdsplats

hur är det att prata med sig själv? ja, det är någonting i den här stilen det hela börjar tror jag. jag pratar, eller försöker prata med lille 'rika.

08:09] Andreas: jo jag frågade om du var vaken lille skärt:)
[08:11] Andreas: såååå är du vaken eller? (l):)

[08:11] Andreas: OOOH Duu'
[08:11] Andreas: fatta vad jag är kär i dig alltså
[08:12] Andreas: snart som fan är det du och jag forever, eeeever eeeeh eh ehh eeever :D
[08:12] Andreas: som chrisbrown sjungerer :D
[08:16] Andreas: FAN VAD JAG ÄR KÄR I DIG DÅ :D
[08:16] Andreas: fatatr du ens hur nära det är nu? du ohc jag i us och a?
[08:16] Andreas: so do you?
[08:16] Andreas: glida runt i usa och mysa på massa härliga ställen
[08:17] Andreas: glida runt i ny menade jag
[08:17] Andreas: fika på myselimysfik
[08:18] Andreas: kanske åka på helikopter tur över ny?
[08:18] Andreas: toligen det onödigaste man kan göra enligt dig, då vi kanske itne har asmkt pengar
[08:19] Andreas: sedan flyga ner till orlando, efter att vi kanske åkt tåg från pann station i ny till en liten stad utanför? kanske.
[08:19] Andreas: men panns tation lär vi kolla in :)
[08:20] Andreas: största tbane centralen :)
[08:21] Andreas: sedan ligger typ new york yankees stadion där också.
[08:21] Andreas: sedan fluger vi till orlando och bor hos pices siblings
[08:21] Andreas: går på nöjespark (A)
[08:22] Andreas: sedan åker vi kanske tåg eller buss ner till miami
[08:22] Andreas: det är inte mer än, jaa.. max 50 mil. max.
[08:22] Andreas: då glider vi omkring i miami, kanske kan fixa mysigaste hotellet längs någon beach?
[08:23] Andreas: sedan kanske ta en sväng till träsket - everglades:D
[08:23] Andreas: men det kostade ltie för de turerna men ändå. feeeett hehe :)
[08:24] Andreas: men ska vi börja med att glida i miami och när vi är nöjd så tar vi key west?
[08:25] Andreas: och efter det när vi 'hittar' i miami så kanske vi kan ta en båt till bahamas
[08:25] Andreas: mys där i 5 dagar kanske?:d
[08:26] Andreas: sedan tillbaka då till miaför att flyga till los angeles:)
[08:27] Andreas: sedan kanske hyra bil mellan lax (los angeles) och sfo (san fransisco)
[08:27] Andreas: kanske?
[08:27] Andreas: jag är på jobbet som du kanske förstår.
[08:27] Andreas: jag jobbar extra i helgen :)
[08:28] Andreas: lite extra deg till usa bebis :D
[08:28] Andreas: 'you and me hand in hand. on a trip to wonderland' hihi
[08:28] Andreas: nu är de name the pet på p3.
[08:29] Andreas: nej nu ska jag gå och fika :D ......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0