sjunga och spela gitarr

Mariette är bäst. Hon är en stjärna som kan sjunga och spela gitarr! Även om hon inte vinner, vilket hon inte kommer då alla röstar på den lille späde, söte kändiskåte Tove. Hon bryr sig inte om hon blir idol utan det är kändisskapet som står på hennes topspot. Hon kan så klart sjunga men jag tror hon lika gärna kan tänkas använda sina söta våta läppar till annat. Vad jag tror... Mariette är bäst.

 Den som fick lämna var som väntat Eddie strax före Reza. Innan kvällens idol trodde jag bara att det var fyra idoler kvar, Erik, Kalle, Mariette och Tove. Men ack så var ju Eddie och Reza kvar. Nästa gång kommer Reza eller Mariette att åka ur. Mariette åker ut för hon har redan kontraktförslagen liggandes på bordet bl.a. från Bagge. Hon är för bra för att vinna. Mariette är bäst!

Så årets idolseger ger jag till Enrico aka Erik.

Härligaste citatet ut programemt kom från min mor. "Kan man inte rösta ut båda samtidigt??" Lätt bäst hehe. Varför idolbloggar jag?





Kommentarer
Postat av: palle

Ta dig i kragen och ut och ga i den friska kylan mannen. Sitta och glo pa idol, fyfaan!!!!

2009-11-14 @ 10:53:29
Postat av: iki

mariette e bäst för att hon redan har släppt en skiva vettu. för övrigt tror jag reza e en ganska bra avsugare. thailändska med djup hals vafan

2009-11-15 @ 15:52:33
Postat av: chago::

som ni pratar! I like it:D

2009-11-16 @ 13:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0