one journey ends another begins

Veckan som gick räknade jag ut hur många av mina närmaste vänner som rest ifrån mig senaste två månaderna. Jag kom fram till att det var sex stycken! Per och Palm semestrar i Laos och Jens pluggar i Kalmar. Sedan fick jag även veta spikade datum av fler som pratar om resa på något vis. Mitt största tidsfördriv Robert drar till Ålesund, Norge på torsdag för att dryga ut semesterkassan. Max drar även han till Norge. Sist och inte minst fast minst, lilla Fredrika som även hon lämnade mig, för värmen i Barcelona... Jaha, så nu sitter man här på soffan.
Helt ensam, helt sjuk och dränkt i mitt eget snor och tårar, så tack alla för att ni tycker om mig. Så vi armade små barn som är kvar får hålla ihop tills vi möts igen mina vänner!



halmstad sommaren 09


Kolla vilken underbar bild jag fann. Fyfan vad snygg den är, helt sjukt vilka minnen den väcker!


Per och Palm 18 timmar flyg bort.
Fredrika 4 timmar flyg bort.
Robert 3 timmar flyg bort.
Jens 6 timmar med bil.
Max 4 timmar flyg.








Kommentarer
Postat av: ikis

beeeeejb! jag e bara 3h bort :) <3<3

2009-11-09 @ 21:56:56
Postat av: palle

och jag e bara 12timmar bort :P

2009-11-14 @ 10:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0