Lugnt och fint.

PROPPMÄTT! Fan vad jag är mätt nu. Chickenbits och ris, mums alababa! Hemkommen efter träningen och lagat mat i 2 stora lass, en till nu och en till lådddan imorgon :D Börjar klockan sex imorgon med. gaah... Men men, imorgon är det tisdag och efter 23:59 är det LÖNING! Julaftonskänsa nästan. Månaden som var var den absolut värsta i mitt liv, ekonomiskt alltså. Så denna månad ska jag inte ens förstöra någons data vilket gör att jag slipper betala någon självrisk för det, eller något dylikt. Bara leva luuugnt och fiiint. Där har vi även månadens ord, lugnt och fint. Nej det är nog dags att gå upp och lägga sig ner. Upp och ner. hehe.

Peace 2 Pac!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0