fotbollsfruar

Fredag den 13e plus 15 dagar, vilken formidabel dag det har varit. En helt bra dag för att inte umgåtts med någon. Men det började inte lika "bra". Jag ställde klockan på tio i morse -Ja Tjena att jag vaknade. Klockan var tolv när jag vaknade och skulle vara på jobbet klockan 16. Så plötsligt blev det lite stressigt då jag hade en del att ta itu med

el passporto!
hårklippning
lunch
hämta bilen
på jobbet i tid


Det gick iallafall skitbra. Dvs att jag hann med allt. Jag hann även till jobbet i tid, 20 sekunders marginal på stämpelklockan. hehe. Så nu är man något rejält korthårig! you gotta see it to bellive it... Men det blev bra ändå tror ja. Gissa vem som var frisören då? Jo, brynäs bäste spelare, Stephen Dixons (kanadensare) flickvän. Där ser man. Efter en stunds småpratande så ställde jag frågan jag suttit och sugit på. hehe. "Det gick en serie på tv förut, fotbollsfruar, så är det så för dig, typ hänger med de andra fruarna och äter ständigt middag ihop?" Hon skrattade och sa typ; Ja men så är det, varje hemmamatch ska fruarna vara med och äta lunch och bla bla bla. Så idag träffade jag en tvätt äkta fotbollsfru fast hockey.

(idag när jag pratade med fredrika så berättade hon sitt schema för helgen, fest fredag, the sound lördag, mando diao tisdag.) Värkar döööligt!

Som det ser ut så tar jag nog farväl av min käre monsterfamiljeräser de närmaste dagarna, till förmån av en gammal bil som inte kräver samma vård och KÄRLEK. Så nu på kvällskvisten har jag nog tvä för sista gången, i min ägo. Det blev än känslofull handtvättning, Precis som mitt senaste ex (min senaste bedårande bil) som var det alltid handtvätt. ALDRIG maskintvätt statoil eller dylikt En bil är som en snipa ;) De ska vara passionerat med känslig hand.  Haha, ett lite porrigt bilinlägg här!

Imorgon bär det av till Surahammar för att spela seriefinal, ettan Sura mot oss, tvåan Aston. Gastkramande(?) match som baara slutar med en sak, tre poäng till Astons favör. Om man kollar på innebandysnack.se så blir ställningen 3-3, då även jag gjort ett utlåtande. Det blir en kanonmatch då den lilla hallen med den tokiga inavel s publiken ofta styr domaren och att laget kommer från division ett, åkte ur förra året. vad som talar för Aston? Seriens och innebandy sveriges i förbundsserier bästa siffra i "insläppta mål kolumnen" och att desto längre in i säsong så har det blivit bättre och BÄTTRE OCH BÄTTRE! Så se upp imorgon Surahahahamar...

 

Chago's out...


Kommentarer
Postat av: palm

Brunetten på Salong Obsession!! Henne har jag också blivit klippt av så din frisyr är nog alldeles perfekt.

2009-11-29 @ 14:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0