fragsteal

Inatt kom den här oändligt sköna natten när man allt i ett. Utan att vakna kl 01:50 och tro att det är dags att vakna eller vakna 18:30 efter en rejäl fylla. Så att vakna omkring klockan 14 var perfekt. Ner och starta datorn, spotify och på med dagens första låt, en fullpoängare! Sedan dansandes in i ja, duschen får jag väl kalla det för att sedan steka på den sista påsen med oxpytt.

Måndag lika med fysträning. Utelöp och intervaller för att sedan gå in och köra fys. Sedan är det innebandyträning som vanligt. Men till skillnad från jernvallen, där vi spelar våra matcher så är denna hall, bessemerhallen helt olik. Golvet är av helt annan variant vilket betyder att det är ett jävla grepp där vilket det inte är på jernvallen, där det är skithalt, vilket man vant dig med. Så det är extra jobbigt att stå i mål på sådana planer.


Jag fick en så jävla tuff länk så kolla in detta! Antingen av Erik eller av brorsan så en liten fragsteal tar jag på mig.

Nej nu då? En timmes promenix kanske?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0