Draft: Nov. 19, 2009

Torsdagmorgon och vad pigg jag är då! Seriöst alltså. Det är torsdag OCH morgon, jag är vaken och pigg. Det är första morgonen på månader som jag jobbat och känt denna lust till att vara vaken. Hard work work till 15 då det är hemgång för att laga lite ris, kanske sova lite middag för att sedan bege mig till Sandviken för träning och att visa upp sig på en juniorträning. Ni vet som a-lagen gör. A-lagsstjärnorna går till ungdomslagen och delar ut tips och tränar lite med dem. Star Quality va?

Igår var vill til Borlänge och vann den viktiga matchen, siffrorna skrevs till 2-6 efter kanske lite för väl skakigt i slutminuterna...

Gotto go, morgonmöte!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0