snart virrar även jag omkring på någon flygplats ute i världen

Även dagensord är sjuk.

Igår och idag har jag med hjälp installerat om datorn. Det var två filer som var skadade som gjorde att det inte gick att installera några filer, ett felmedelande som jag bara ignorerat då allt (åtminstone som jag har använt) verkat fungera som det ska men ack. så efter totalt sex timmar med en it-tekniker, som inte gör annat är det nu åtgärdat och datorn fungerar bättre än någonsin. Microsoft Office även finns nu...

And guess what? Då alla är borta tänkte jag som så att jag kan väl också åka bort, trotts jobb och innebandy här hemma. Ja, igår bokade jag alltså resa. Bort från stan och bort från Sverige. Barcelona here I comes!  En weekend som inte krockar med någonting. Så det blir rejält med roligt. Inte bara en semester till och med fredrika utan även flygtid och virr på flygplats, vilket kan behövas då det planeras resa till Aussie i april! Förresten datum ja, början av december.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0