Kangaroo Jack.

Hostmedecin - Cocilana (innehåller morfin) 90 kroner.
Feber - Iprem 400 mg 40 kroner.
Halsont - Stepcil (citron) 50 kroner.
Snuva - Näsduk, Ovärderlig.


Jag är fortfarande sjuk som nu läser. Mitt lilla hus är en starkt bidragande orsak till att jag vart sjuk i x antal dagar nu. Jag har heller inte tränat på nästan tre veckor. Det känns och jag har även frågats om jag slutat med innebandyn. Lite sjukt... Men så är ju inte fallet. Morgondagens träning missar jag även om jag inte är sjuk då jag ska jobba kväll imorgon, men jag är förmodligen hemma även imorgon.

Just ja, wie! Idag fick jag även resekatalogen jag bestält från Australienresor. Alla vet väl hur Australien ser ut, även jag, men när jag sett bilder och läst i broshyren så blirjag astaggad. Ja, jag vet hur det går till när man gör broshyrer, fina bilder och bra text bla bla bla. Men ändå, snart är det april, vart i världen är jag då?

Minns ni Tazz? (det tazmanska odjuret).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0