Agnes är not in controll, sjunger hon


"It's okey son, he's gone now. He wont come back again, Sweeney Todd is gone. Gone forever this time..."






Halloween är äver nu, Sweeney Todd är även han över. Idag är det den ökända redag den 13e, så mina vänner jag råder er att ej gå utanför dörrarna, om ens det kan tänkas hjälpa. Själv är jag utrustad med ett rejält baseballträ men inte ens g kan tro att det kan stoppa honom. Jason har vaknat...

Jag måste bara länka denna igen. Så jävla bra! "This summar Jack is back!" Premiärdatumet är satt 15 april och är tänkt som ett 98 års jubileum. Så är de bara jag som ska boka biljett till den?!







Skojja bara, finns ingen ju! Imorgon ska jag till Sandviken och kolla på match. Min match som jag tyvärr inte är ska vara med på. Inte ens bänk. Ganska skönt ändå fast väldigt tråkigt. Undra om jag får med mig någon till Arena Jernvallen. Jag tippar seger till 7-3. Skulle vilja säga typ 9-3 men vi har inte fått igång den offensiven riktigt än. 7-3 och även Surahammar vinner sin match. Nu är det idolkväll, wiie! haha not. :P






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0