Vart tog vägen vägen?

Jag ändrar mig, jag är här endå. Jag ligger på soffan och lyssnar på U2. I sommar ska jag gå på dom faktiskt. Men men. Jag ligger på soffan och grubblar över mitt liv. Allt går ju åt pipan. Det saknas bara att jag blir av med jobbet, men det kanske kommer det med. Allt börjar bra. Minns ni krokodil inlägget? Jag har har fastnat på botten nu tror jag, men jag har ju satt mig själv här. Hoppas hoppas hoppas att morgondagen är början på något nytt och bra, en rejäl knäpp är vad jag behöver. Slit dig krokodiljävel!

Igår var det fest. Dyngfull, det var vad jag skulle bli och det blev jag hehe. Så fulll att jag deckade innan vi skulle på krogen, tur att vi var hemma hos mig. Trasiga kryddburkar, glassplitter överallt och ett jack till sidan av tinningen som blödde nå rejält. Jag vaknade i ett hav av blod och blodstänk på golvet. 


Vad hände?
 







.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0