Rod och Amy broke my heart

I helgen är det distrikts mästerskap i innebandy. Klockan 09:00 är det kvartsfinal mot inga större(?) än Forsbaka, ett gäng från division fyra. På en skridsko ska vi vinna den matchen. Sedan vid runt en klockan tolv är det isåfall semifinal mot kanske Gävle GIK eller Alba? Jag kan inte schemat i huvudet.  Imorgon kommer Joe-Joe hem, efter sin, månresa skulle man ju kunna tro, men efter sin resa till sitt föräldra hem som de äldre säger! Miss you stupid:D Idag

Fan vad jag är sugen på att köpa cross!!! Jaaa, ni
som känner mig vet ju hur jag är! Haha.  Snackade med Linus precis på msn och jag frklarade min abstinens genom att skriva någonting i form av "Åååh, jag vill ha". Han ställde genast motfrågan Supa, knu##a eller köpa cross? Allt jag behövde svara fanns i ett ortd, vilket han förstod.





Nästan samma dumknäpp man fått som när man ville köpa den där mopeden man aldrig fick.

-Imorgonkväll är det fest iallafall. Ska bli riktigt kul men endå riktigt tråkigt på något vis. Hoppas jag däckar ute, näe inte riktigt, nu då jag fått upp ögonen för någon att kela med (se bild).

Fan vad jag kom att tänka på när vi var i Tylösand grabbar. Det finns så klart en massa låtar att connecta med den resan, Håkan Hellström - Jag har vart med den fulaste flickan i världen, men även denna goding!











.

Kommentarer
Postat av: robert

haha det va kul när du sjöng på den, fan det va en underbar resa hoppas vi kan göra nå liknande i sommar

2009-03-24 @ 19:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0