Happy feet

Vilken skillnad det är nu jämfört med innan, nästan allt har vänt och är åter hos mig med nästan alla mina tankar. Glädjen har kommit för att stanna. Man trivs så mycket mer när man känner att saker går åt samma håll som man hoppats på. Nästan allt är kanon bra och det känns verkligen super duper bra och desto närmre sommaren lider desto klarnare blir det.

Denna denna lycka handlar om att jag snart flyttar från detta ensam Sörby. Om vilken glädje jag känner över att inte alls veta var jag ska bo då mitt kontrakt går ut sista April. Kanske för jag har kollat på en massa fina lägenheter som jag bara kanske ska flytta till. Imorgon får jag bl.a. svar på Gäves minsta hus, mitt i stan med baksida som går ner i gavleån. Kanske är det därför jag känenr denna glädje.

Det kan även bero på att det känns kalas med innebandyn, även om det bara är en match kvar. DM final på lördag kl 19:00 på Nynäs.

Sedan att jag blivit så förtjust i crossar. Det är helt sjukt hur stor del av dagarna jag ägnar åt att tänka köpa eller inte köpa.
Att det har varit kanonväder senaste veckan, även om det snöar nu, som får mig att bara längta till sommar. Solen jag saknar dig så mycket, är även det en anledning.





-Detta är helt klart ett glatt inlägg, fast jag känner saknad.





.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0