en del av mig

Då min bil är på något av en längre tids reparation så lånade jag idag syrrans moped som jag cruisat till och från jobet på idag, tänk att ens lilla lillesyster kan hjälpa en i en sådan situation. Hur som helst, precis hemkommen från jobbet och är fortfarande ute i kylan kan man tro om man lägger handen melllan mina ben. Låren är såhär sjukt iskalla, man känner dem knappt. Kan tänka mig att det är någon liknande börda tjejer känner när de festar i kort kort på vintrarna.

Sitter nu här framför brasan under en renfäll med en jäger ochv ärmer mig. Inte riktigt men framför datan på filten med en iskall glasflaskeöl. Småpratar på msn och en kompis skrev precis om sin "kärlek" måste man ju säga till sitt ex. Vilket var typ värsta knäppen på näsan så nu vaknade jag. Hah, nej men jag kände iden mig i det som sades...

 "nej jag är inte kär men det var min forsta riktiga kärlek så den personen kommer ju alltid vara e del av mig."

Warberg vann precis femte och avgörande kvartsfinalen mot Falun, inte helt oväntat men att Falun fick två vinster var desto mer anmärknigsbart. Lördag spelar vi DM final mot Alba i hallen man nästan växte upp - Nynäs. Det kan bli kul, de senaste finalerna jag spelat där har dock blivit förlust. Men tredje gången gilllt då?!

Imorgon är det även årsmöte i facket. Vilket betyder tidig morgon för att färdigställa allting inför mötet och sedan blir det middag på den mysigt anrika restaurangen Tennstopet. Setan kanske det blir krogen en sväng med polarna.

Måste dricka upp ölen nu men vi höras. Hoho!

note: Det sägs att Elin gör en FRAG STEAL av min bakgrund!






.

Kommentarer
Postat av: Elin

fragsteal?? :O

2009-04-17 @ 00:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0