De förlorade dagarna

En vecka sedan det senaste publicerades något här hos chago. De förlorade dagarna bestod av vackert besök från norrlandsskogarna, förlust i sista seriematchen, lagfest och storhandlat på Ica Maxi. De dagarna är förbi. Nu, en vecka senare sitter jag i min mössa och mina badbyxör och skriver blogg och lyssnar på Per Gessle, direkt från urskogen i norrland. Ny duschad och snart även ätit lunch så kommer Cams hem om dryga timmen. På kalendern står det tydligen städa, ååh. Så jag har väl det jag ska göra, bor jag här numer gäller det väl även mig... :D

På fredag återses jag i Gävle. 


Nu ska jag äta frukost eller lunch om det låter braigare. 





.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0