Minnen eller drömmar?

Ännu en natt tillsammans med den ljuva alkoholen, men riktigt så ljuvligt blev det inte. Att vakna med axeln ur led, tre gånger!, är inte riktigt lika skönt som i nyktert tillstånd, på tok för full för att förstå hur man skulle få tillbaka den,  beslöt mig för att försöka somna om, så kanske den ploppar tillbaka? Men icke. Hur som helst så fick jag tillbaka den och somnade sedan om. Men vaknade senare med samma smärta. Jeeej...

Igår var det krogen igen, men jag har ingen aning om hur jag kom hem. Jag fann kläderna genomblöta i en hög nere i köket imorse,  vid 16 tiden alltså. Mobilen låg i tre delar och jag har heller inte hittat legitimationen. Jag har även en bula i bakhuvudet, skrapsår på armbågarna och det kliar som satan på armarna!

Samtidigt har jag svaga minnen, eller drömmar? Poliser och tequila handlade det om, inte tillsammans utan två olika tillfällen hehe...

Jeeej, jag hittade en platt snickers i byxfickan!

Kommentarer
Postat av: O

blogga då din lilla jävel!

2009-08-08 @ 11:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0