circus eller britney spears?

There's only two! De blå mot den svartrock bärande fasan utan större tecken på någon hjärna. Det är en han som har hjälp av en av våra mest alldragligaste vänner, vilket är en tjej om jag inte minns fel. Även dne är klädd i svart med vit fläck i huvudet. Han då, skallig och stor näsa. Alltid smider han onskefulla planer om hur han ska krossa de blåa. Bara få dom dödade eller göra en stor gryta av dem.

1. Så vem är denne bråkstake och hans vän?
2. Vilka är de blåa och vad heter deras don?





-Jag tänkte precis skriva hur jag sitter på soffan och har helt tråkigt men så är det ju inte märkte jag när jag tänkte det. Men jag sitter ju här och skrattar och sjunger för mig själv och orken förstås. Inatt låg jag och vred mig på alla de sätt man kan tänkas göra i en 160 x 200 cm säng. Jag var i stort sett vaken när väckarklockan ringde 06:25. Så denna dag har mest varit en trött dag, därför jag inte vet om jag har tråkigt eller roligt här hemma...



Note: Solefteå -27 grader, Sundsvall -17 grader, Gävle -15. Härliga temperaturer så här års eller hur?
svarpå frågorna: 1.Gargamell och katten. 2 Smurfarna och Gammel Smurfen. ;;;;;;;;






.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0