billyspan

Peter Sjögrens Warberg vann precis som jag trodde. Peter gjorde det han behövde i kassen och matchen avgjordes väl när Magnus Svensson enkelt kunde göra 2-4 målet som endå måste sägas vara en måltavla av Rehn i Falun kassen. Helt felplaserad sitter han i målet så bollen går in längs marken på Rehns vänsta sida. Tabbe och Falun var ute ur matchen.

Tidigare idag såg jag  en svensk film som jag inte sett på år och dagar. Först efter halva filmen kom jag på attjag sett den förr. 30 November hette den, en helt bra svensk-nazistfilm får man väl säga. Så det är väl dags att sätta igång en ny film. Pineapple express tror jag det blir, ska försöka få i mig en billyspan också. Åh, jag är helt sjuk. Godnatt trogna läsare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0