Vithaj





Idag mår jag bättre faktiskt, kanske inte helt frisk dock men mycket bättre än igår. Jag har precis käkat lie nudlar och då jag knappt druckit mjölk senaste dagarna så lär väl kroppen snart vara tillbaka i normalt läge. Jag har även idag suttit här vid datan störtsta delen av dagen, även fast det bara gått drygt tre timmar. Men jag har hunnit med en massa saker jag haft på måste göra listan.

¤ Jag har tecknat en ny  bil- och hemförsäkring som gör att jag sparar nästan 2000 kroner för att jag samlar mina försäkringar under samma bolag. Så ett tips - Samla dina försäkringar under samma bolag.

¤ Pratat med facket om varför de skickar dubbla betalningsavier varje månad, så det ska numera vara åtgärdat.

¤ Åtminståne försökt boka en ny tid för att min sablarns bil ska sluta jävlas.

-Hur som helst så står jag över träningen ikväll för att vara på den säkra sidan, känner mig somsagt inte hundra. Nu ska jag lägga mig badet tror jag. Sen vithaj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0