Portman

Kvällens låt med motiveringen: Scrubs Zack och självaste sötpricken Natalie Portman är med i denna video. Det var anledningen till att jag klickade upp videon, sedan att låten var mysig gör det ju ännu bättre. Damer och herrar,
 Garden State heter filmen, helt klart nästa film jag ska se! Den må vara från 2004 men 7,9 på imdb är bra betyg.




Lägenhetsvisningen då? Det var helt klart en fin lägenhet med det mesta utbytt 08/09 så det borde ju inte finnas några men eller hur? Men det är klart det finns men. Lägenheten var liten. Liten är kanske fel ord men helt under mina beräkningar. Planlösningen i vardagsrummet stämde inte heller överens med min soffa till exempel. Och en ny soffa köper jag inte närmaste fyra åren... haha! Jag satte dock upp mig på intresselistan så får väll se hur många det är som nappar. 575000 kroner för en lägenhet man är lite tvek till? Tål att tänkas på. Tvivel, funderingar, drömmar, och såklart nervositet, men så är det väl att köpa lägenhet?

-
Vi får se hur det blir. Helt värdelös var den absolut inte. Precis där jag vill bo också så... Men men. VI FÅR SE.

Om en timme lite drygt slutar jag jobba. Inatt har det vart mycket att göra. Vi har upptäckt en massa dolda fel som inte varit rapporterade i de s.k. kända skador, där vi tåg-underhållare kan avläsa rordonens status.

Idag har jag en del att göra faktiskt. Lämna in bilen på Volvo för ytterliggare felsökning, blä! Och efter det ska jag även till min hyresvärd och säga upp mitt avtal på lägenheten. Tre månaders uppsägningstid är namnet så jag har gott om tid att hitta ett nytt ställe att finna frid i. Sedan blir det sova! Räknar med att somna vid 8:30 kanske? Så vaknar vid 16 tiden.

Pusshej.






.

Kommentarer
Postat av: chago him self:D

se garden state helt skön:D

2009-02-02 @ 23:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0